В угоду кому ?

6
240

Мінімальний коментар до замітки Н. Ковері в газеті «ЗД» від 20 травня 2015 року
«Спешите дарить любовь».

Ну по-перше? від написаного Коверею про «нікудишнєго Абрамаса» повсюдиться аромат настояної на нафталіні бадьорої совковості, котра місцями переходить у завуальовану параною. Тобто стиль письма авторки не викликає асоціацій, пов’язаних з її філологічною освітою, перенесеною в сучасну Україну. Але це так, до слова, бо далі я зверну увагу читача на її лінгвістичні недоречності дивні, як для «заслуженого вчителя» української мови.

Що ж до суті, то відмічу, що лаючи редактора «Бегемота», Коверя так і не згадала жодного конкретного його «гріха». Читачеві не зрозуміло, що ж конкретно Абрамас крамольного сказав чи то про театр, чи про акторів театру, чи про Молодецьку колишню редакторку «ЗД», чи про Лебедева, теж був редактором «ЗД». Саме Лебедєва, а не Лєбєдєва, бо росіяни, бач, змінюють фонетику українських прізвищ, а українцям, так наче заборонено. У росіян Степаненко стає Стєпанєнком, а це не вірно.

Коверя боїться вимовити «оскорбітєльноє слово», яким Абрамас назвав театр, а мені хочеться знати те слово, бо як інакше встановити воно «оскорбітєльноє» чи ні. Називаючи Абрамаса «прєдсєдатєлєм Громадской комісіі» також цікаво, що то за комісія така, а ще цікаво, що в вислові змішані українські і російські слова, і не тому, що то така Коверина іронія, а тому, що не задумується над недолугістю своїх висловлювань. Ще щодо помилок. Коверя пише: «Ви, господін Абрамас, продєлалі нужную і своєвременную работу…» Зауважую? якщо справді «нужная і своєврємєнная работа», то за що лаяти пана Віктора. Якщо ж це іронія, то вислів треба брати в лапки.

Щодо театру, то, не знаючи, що там говорив про нього Абрамас, я скажу, що в репертуарі театру понад 70% спектаклів російською мовою. Питання? В угоду кому? І це після чверть століття незалежності України. Це, можливо, для того, щоб українці так і не повернулись до своєї рідної мови? Чи ж не можна перетлумачити спектаклі, особливо не російського походження, українською мовою. Чи, може, «русскій болєє культурний»? Про Гуржія ж можна сказати напевне? він далеко не українофіл. Він нагадує мені горезвісного київського Олеся Бузину. Але пам’ятаймо, чим він скінчив,

Викликає недовіру «охрещення» Гудожника директором МЮД. Гудожник звичайний неопоміщик. Так його і треба називати. Щодо номінацій для акторів театру, то люди просто прагнуть слави. Це, звичайно, природне прагнення, але воно у них, мабуть, основне. Бо інакше вони б, виявляючи патріотизм, заговорили б за 24 роки незалежності українською, а ні ж!

Також звернув увагу на слова «возраст етіх лідеров моложе». Хочу нагадати, що вік не може бути молодим чи старим, то людина може бути молода чи стара віком, роками. Вік може старить, може молодить, але сам він не є молодим чи старим. І коли говориться «літа мої молодії» то це метафора. Далі відмічаю «живьоте в сеті», «ударяєтесь в політіку» це звороти мови, що притаманні гумору, Коверя ж претендує на серйозного аналітика. Слова «заліхвасто» взагалі в російській мові немає. Що таке віртуальність Коверя теж не має уявлення, коли називає Настаченка віртуальним патріотом (тобто, насправді такого патріота немає) бо я їй особисто не раз нагадував(не віртуально) про те, що вона українка і повинна нести в люди українську мову, щоб повернути людей до першоджерел, а вона і пише, і зазиває «купітє бєзплатниє об’явлєнія» чомусь російською. На догоду кому?

Далі? «знанія обогащают моменти», «такім образом зашла на сайт», – дивні звороти. Знову без лапок Абрамаса називає джентльменом, а далі тут же перераховує його антиджентльменські якості.

Не розуміє Коверя і терміна фобія, бо говорить? «у Абрамаса чєтко «работаєт» фобія антипатія, густо разбавленая жолчью». Фобія це боязкість. Абрамас боїться антипатії? Це суцільна маячня.

Зате далі Коверя без тіні скромності заявляє? «Я же отлично подкована в області біологіі і зоологіі». Будучи філологом, допускає лінгвістичні помилки і тут заявляє про «подкованость»в таких складних науках, як біологія, зоологія, не маючи спеціальної освіти.

Далі, називаючи жінок окремих народів іх національними назвами, перераховує? леді, фрау, а далі говорить не мадам, а мадемуазель, забувши, чи й не знавши, що то означає дівчина.

Щодо припису Абрамасу «драться с женщинамі», то виходить я теж кинувся в бійку з Коверею. Заспокойтесь, «шановна», я лише полемізую, а це не «драка». І часто буває, що жінки беруть верх в полеміці, все залежить від їх інтелекту і волі, та ще психічного здоров’я.

Закликаючи Абрамаса «даріть любовь», Коверя переконує однак його, що той живе в королівстві «лжи». Але ж в королівстві брехні і любов брехлива. Знову параноя. Одним словом, вся замітка суцільна параноя. Але на догоду кому подібна замітка друкується в газеті павлоградської міської громади? В замітці жодного аналізу, лише сумнівна логіка хворої уяви.

І насамкінець. Н. Коверя, як про це сама вона повідомляє, «Відмінник народної освіти», тобто людина доволі освічена, на пенсії. Однак замість того, щоб свої знання і досвід передати дітям, які дуже часто звертаються до репетиторів, тобто, можливо, зверталися і до неї, вона заробляє на життя збиранням пляшок по смітничках міста. Я не засуджую її за це, але ж займаючись репетиторством можна зароблять на життя з користю і для людей, і для себе, і для держави. У мене виникає таке враження, що то вона хоче тим збиранням пляшок, показати як погано жити у незалежній Україні, на відміну від її життя у СРСР, коли була нагороджена званням. Отже висновок? Ковері не по дорозі з незалежною Україною!

Травень,2015р. Л.Настаченко

6 КОММЕНТАРИИ

  1. Настаченко, чем же вам так Гудожник не угодил? Да на него весь район молится, как на хозяина. МЮД-это легенда. Человек работает, не покладая рук, а вы ему сразу ярлык приклеили “неопомещик”. Ещё скажите : маркиз Карабас. Там барщина или оброк?

  2. «Обрадовались тогда буржуины, записали поскорее Мальчиша-Плохиша-Настуча в своё буржуинство и дали ему целую бочку варенья да целую корзину печенья. Сидит Мальчиш-Плохиш-Настучиш, жрёт и радуется…».

  3. Kerf’ ты не прав, – буржуины не могли дать бочку варенья, потому что все бочки у них изъяли большивики, а самих буржуинов расстреляли. И жрали это отобранное варенье-печенье большевики 70лет, пока не подавились. Но и подавленные они не расстерялись, стали вроде бы буржуинами, хотя могут только жрать и изымать. А варенье дают сепаратистам, – уж очень им нравиться учить население и больше ничего не делать. Гайдар шагает впереди!

  4. Руки прочь от Абрамса, который позволяет всем здесь излагать свои суждения. Остальные СМИ как-то о “демократии” подзабыли.

  5. Gover, речь о Плохише-Настучише (Ляписе Трубецком дня сегодняшнего в городе нынешнем). Таки да.

ОСТАВЬТЕ ВАШ КОММЕНТАРИЙ