Системний блок комп’ютера можна бити кулаком, мокрою ганчіркою або домашнім капцем, але інтернет від цього не з’явиться. Можна залякувати його здаванням у металобрухт. Але логічніше звернутися за допомогою до провайдера для відновлення справедливості.
Якщо гроші за інтернет провайдер отримує заздалегідь і справно, то й послуга, вважається, має бути безперебійною. Але в історії із командою однодумців компанії Multinet це правило не працює. Можна лякати членів цієї команди всесвітнім потопом – інтернет не з’явиться.
Наприклад, 27 жовтня, я мешканка вул. Західнодонбаська м. Павалограда Ольга Венедиктівна Інгенберг зі своєю проблемою звернулася до провайдера, бо життя без інтернету не уявляю.
Дзвінок спрацював із третього разу: автовідповідач просить почекати, поки оператор звільниться і нагадує, що розмова клієнта з оператором буде записана, щоб розібратися з проблемою. Проти запису я не заперечую.
– Я ваш клієнт, у мене зник інтернет, – повідомляю я. – Боргів за послугу я не маю, але з якоїсь причини інтернет я не отримую. Чи не можна розібратися із цією проблемою?
– А який у вас роутер? Назва? А скільки лампочок горить? Порахуйте. А спробуйте роутер перезапустити, перезапустити комп’ютер, – радить мені оператор по телефону.
Я слухняно виконую всі операції, – толку немає.
Оператор не в змозі вирішити проблему.
Час іде, інтернету немає.
Після обіду знову дзвоню на офіс. Інший оператор знову пропонує порахувати лампочки роутера і повправлятися з різними проводами. Але комп’ютер на ці дії не реагує та зв’язуватися із зовнішнім світом не хоче.
Потрібен майстер, а майстра немає. Так закінчився перший день заочної битви за інтернет.
28 жовтня о 9.00 ранку я знову дзвоню до офісу провайдера. Але вже з неприхованою злістю.
– Як я ще вам мушу пояснювати, що не отримую від вас послугу, за яку вам плачу? – запитую я оператора.
Той повідомляє мені, що має намір прослухати вчорашній запис. Я в захваті від такого обслуговування!
Час іде, інтернету немає.
Через деякий час він передзвонює. Переказує все, що я говорила та обіцяє, що майстер прийде.
Майстер прийшов у другій половині дня. Мовчки вислухав мої обурення роботою співробітників, яким начхати на репутацію Multinet і зізнався, що за сьогодні я така не перша.
Я прошу майстра, може, він кабель перевірить, що маю підозру, що проблеми через нього.
– Так у вас роз’єм розбовтався в гнізді на вході в комп’ютер, – повідомив мені він і зі знанням справи поміняв роз’єм.
Але мій комп’ютер на це не зреагував.
Майстер хвацько підключає кабель до свого ноутбука і з полегшенням каже, що інтернет у кабелі є. Це мій комп’ютер його не бачить. Жодної провини компанії немає.
– Треба перевстановлювати “винду”, але ми ці операції не виконуємо, – робить висновок майстер, не забувши взяти з мене 50 грн за виклик.
Я винна, що морочила голову команді однодумців.
Час іде, а інтернету, за який я справно плачу гроші, як не було, так і немає.
Так завершилася друга доба пошуку інтернету.
29 жовтня, випадково зустрівши у під’їзді сусіда-електрика, я попросила його перевірити кабель. Він безпомилково визначив, що треба замінити кабель.
Змінив.
І зв’язок зі світом відновився!
Слава всім електирикам світу, які знають, як перевіряти дроти, не записуючи розмови на диктофон і не пропонуючи клієнтам рахувати якісь лампочки.
Як оцінити роботу команди однодумців компанії Multinet – я не знаю. Я не маю слів, щоб висловити їм своє обурення.
Я тепер думаю, йти мені від цього провайдера чи ні?!