15 квітня починается конкурс „Краща сільська садиба“

0
359

 

Умови проведення конкурсу „Краща сільська садиба“ в населених пунктах Павлоградського району за ініціативи народного депутата України
МАРТОВИЦЬКОГО АРТУРА ВОЛОДИМИРОВИЧА та сприяння Павлоградської районної ради.

1. Загальні положення.
Цими умовами регулюється процедура проведення конкурсу на кращу сільську садибу.
Початок конкурсу оголошується з 15 квітня 2017 року.
Підведення підсумків здійснюватиметься з 20 червня до 01 липня 2017 року.
2. Мета та завдання конкурсу.
Поліпшення благоустрою, покращення санітарного стану та озеленення населених пунктів району.
Підтримка та розвиток ініціативи населення по впорядкуванню та квітковому оформленню присадибних ділянок, прилеглої до них території.
Виховання і розвиток у населення, і особливо молоді, почуття прекрасного, господаря власного дому, відповідальності за порядок у ньому, загальної культури.
3. Завдання конкурсу.
Удосконалити форми роботи з населенням за місцем проживання.
Реалізувати комплексний благоустрій сільських садиб.
Створити умови для розвитку ініціативи, активності, креативності з питань благоустрою і утримання сільських садиб.
4. Критерії оцінювання конкурсу.
Звання „ Краща садиба“ визначається за такими показниками:
1) наявність у садибі:
номерного знаку та таблички з назвою вулиці та будинку;
поштової скриньки;
зелених насаджень;
квітників;
саду;
винограднику;
елементів благоустрою та малих архітектурних форм (альтанки, навіси; вуличні вази, вазони; вуличні меблі; сходи; огорожі, ворота, грати; і т.п.);
освітлення подвір’я;

2) естетичний та охайний стан садиби, а саме:
фасаду та всього житлового будинку;
господарських будівель;
подвір’я;
паркану;
земельної ділянки;
присадибної території;

3) впорядкованість та оригінальність оформлення всіх насаджень, з різним терміном цвітіння;
4) утримання домашніх тварин та птиці відповідно до норм та правил;
5) відповідальне ставлення до питання у сфері поводження з побутовими відходами;
6) відсутність будівельних матеріалів, огорож, сіна та соломи на вулично-дорожній мережі;
7) участь у заходах з благоустрою та озеленення громадських місць села.

5. Порядок підведення підсумків конкурсу.
Склад конкурсної комісії визначається та затверджується у кожній сільській раді та Вербській і Богданівській об’єднаних громадах району.
Серед номінантів визначаються три призових місця у кожній сільській раді та об’єднаній громаді.
Конкурсна комісія оцінює кожну позицію за 5 бальною системою.
Оцінка кожного номінанта здійснюється індивідуально членами конкурсної комісії згідно з оціночними відомостями з відображенням відповідної кількості балів, що в кінцевому результаті підсумовується.
Результати оцінювання є підставою для рішення конкурсної комісії про визначення переможців, що приймається в залежності від кількості набраних балів і оформляється протоколом.
Рішення та протоколи конкурсних комісій надаються в громадську приймальню народного депутата України А.В.Мартовицького.
Переможцям конкурсу вручаються пам’ятна табличка „Краща сільська садиба“ та грошова премія:
І місце – 800 грн.
ІІ місце – 600 грн.
ІІІ місце – 500 грн.
Фінансування конкурсу здійснюється за рахунок благодійних та спонсорських коштів.
Нагороди переможцям будуть вручені народним депутатом України МАРТОВИЦЬКИМ А.В.

Організаційний комітет конкурсу

НЕТ КОММЕНТАРИЕВ

ОСТАВЬТЕ ВАШ КОММЕНТАРИЙ