Вчасно передані показники лічильника допоможуть заощадити при сплаті рахунків за електроенергію

4
345

«Дніпровські енергетичні послуги» нагадують: фіксувати показники лічильника потрібно 1 числа кожного місяця та передавати до 5 числа.

Клієнти, які вчасно передають показники лічильника, сплачують за фактично спожитий об’єм електроенергії. В іншому випадку – нарахування здійснюються по середнім показникам за останні місяці. Відтак, дані в платіжці можуть відрізнятися від реального споживання.

Щоб сума у квитанції була точною, а клієнт не переплачував, важливо регулярно повідомляти показники лічильника. Це можна зробити за декілька хвилин одним зі зручних способів:

· через Особистий кабінет на сайті dnep.com.ua, де після внесення показників клієнт відразу бачить нараховану до сплати суму

· через сторінку «Дніпровських енергетичних послуг» у Facebook, написавши особисте повідомлення та зазначивши номер особового рахунку та показники лічильника

· за телефоном контакт-центру: (056) 770-11-55, (050)770-11-55, (067)770-11-55

«Чим частіше клієнт повідомлятиме актуальні показники лічильника станом на початок місяця, тим більш точними будуть нарахування за спожиту електроенергію», – сказав Юрій Федько, директор компанії «Дніпровські енергетичні послуги».

Якщо клієнт своєчасно не повідомив показники лічильника та не згоден із нарахуваннями в платіжці, він може скоригувати дані. Для цього через Особистий кабінет потрібно занести реальний об’єм споживання, після чого буде сформовано новий рахунок, а усі подальші нарахування будуть більш коректними.

4 КОММЕНТАРИИ

  1. Очередная басня для наивных лошар. Больше чем ты использовал личыльнык не насчитает. Когда мне меняли счетчик, то задали простой вопрос:”Вы будете передавать данные, или контролер будет снимать показания?” Ответ:”Ваш счетчик, вот и контролируйте его показания”. Так что нос туда вообще не сую и разногласий с энергетиками не наблюдается.

  2. Ложь, сплошная ложь…. В личном кабинете не могут принять показания, пишут нет возможности цека, в контакт центре передала, 1 числа, один день побыли мои показания, а потом нафигариди с потолка Контрольные показания, которые никто не снимал, а так, с потолка плюс 130 и гневные списки с угрозами оплатить несуществующие долг!!!!!

    • Поражаюсь логике слабонервных пэрэсичных. Показания передали? Передали. Оплатите то что положено в отведенные сроки и плюйте на все СМСки. Тем более что сами хлопци Ринатика постоянно предупреждают:”Не производите оплату за излишне начисленное”. Или они должны перед вами на колени встать?

ОСТАВЬТЕ ВАШ КОММЕНТАРИЙ